strony

piątek, stycznia 18, 2013

NOCNE INSPIRACJE



Jejku. Ja tu chcę spokojnie położyć się spać (seriously!), bo ważne rzeczy chcą, żebym wstała o 06.00 (!) ale internety mi nie pozwalają. Atakują mnie ze wszystkich stron fajnymi rzeczami i wyszłabym na chama strasznego, gdybym nie pokazała ich mojego blogowi. A ja przecież nie chcę być chamem. Za dużym.


I tak na przykład zobaczyłam reklamę. Jest ładna, ciekawa, kreatywna, inspirująca... a to więcej, niż od reklamy mogłabym oczekiwać. Co jest chyba najfajniejsze, nie narzuca się w niej sam produkt. Jasne, był moment, w którym zapomniałam co oglądam i nastąpiło malusieńkie rozczarowanie, gdy zobaczyłam butelkę, no, ale to ja. Bo generalnie budzi dobre emocje. Bardzo. 



A potem napatoczyła mi się ta fotka. Taaaaka pomysłowa Czy to bardzo źle, że wybieram flirty bez wahania latem pokuszę się nawet o cheeky?



O, proszę. Nie wiem, kim jesteś Sam, ale Cię lubię.



And the last one. Chcę poczynić odkrycie, więc popełnię ten błąd i pomaluje włosy na blond, bo Daenerys jest ładna. Za bardzo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz